Era: Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček

12.10.2012 17:00 | Zprávy

Téměř dvě třetiny všech jednorázových a hromadných příkazů, které za poslední rok provedli klienti Ery a Poštovní spořitelny, byly zadány přes elektronické bankovnictví. Papírovým dokladem na Era finančních centrech a pobočkách České pošty bylo od loňského září až doposud zadáno pouze 36 % příkazů z celkového množství.

Era: Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

JUDr. Jindřich Rajchl byl položen dotaz

Reparace

Pokud má být uzavřen mír mezi Ruskem a Ukrajinou souhlasíte nebo nesouhlasíte s tím, že Rusko musí Ukrajině zaplatit válečné škody ve formě reparací?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražská strojírna dodala tramvajové výhybky do německého Berlína a Hannoveru

7:14 Pražská strojírna dodala tramvajové výhybky do německého Berlína a Hannoveru

Pražská strojírna dokončila dvě významné zakázky pro dva německé dopravní podniky.