EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test

17.10.2015 17:18 | Zprávy

Největší česká síť čerpacích stanic, síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, připravila na říjen velkou marketingovou kampaň nazvanou „Losí test“.

EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test
Foto: red
Popisek: Čepro

Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Kdo z nich si tipne nejbližší správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 3. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň potrvá až do 31. října.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Koten byl položen dotaz

v SPD slibujete nepomáhat Ukrajině

Myslíte, že kdyby všichni nechali Ukrajinu bez pomoci, že by si pak na ní Putin nevzal vše, a že by spousta Ukrajinců tak zemřela úplně zbytečně? Já upřímně nemám problém s tím Ukrajině pomáhat ubránit se Putinovi, ale co už se mi nelibí je ta přehnaná pomoc, která se zde dostává uprchlíkům z Ukraji...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ERÚ: Spotřebu elektřiny či plynu může stanovit i odhad

13:21 ERÚ: Spotřebu elektřiny či plynu může stanovit i odhad

Na Energetický regulační úřad (ERÚ) se spotřebitelé aktuálně obracejí se specifickým dotazem týkajíc…