EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test

17.10.2015 17:18 | Zprávy

Největší česká síť čerpacích stanic, síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, připravila na říjen velkou marketingovou kampaň nazvanou „Losí test“.

EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test
Foto: red
Popisek: Čepro

Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Kdo z nich si tipne nejbližší správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 3. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň potrvá až do 31. října.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Narovinu

Je opravdu šance, že pro nás emisní povolenky nebudou vůbec platit, a že za to ani nijak nezaplatíme? Nebo jak to s nimi opravdu je? Prosím buďte upřímná. Děkuji Václav

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kancelář prezidenta republiky: Prezident republiky udělil dvě milosti

16:13 Kancelář prezidenta republiky: Prezident republiky udělil dvě milosti

Prezident republiky Petr Pavel vyhověl dvěma žadatelkám o milost.