EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test

17.10.2015 17:18 | Zprávy

Největší česká síť čerpacích stanic, síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, připravila na říjen velkou marketingovou kampaň nazvanou „Losí test“.

EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test
Foto: red
Popisek: Čepro

Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Kdo z nich si tipne nejbližší správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 3. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň potrvá až do 31. října.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zabýváte se ještě povolením eutanazie?

Dobrý den, pokud se nepletu, dřív jste chtěla otevřít téma uzákonění eutanazie. Usilujete o to ještě? A uniklo mi to, nebo se vlastně toto téma nezačalo v parlamentu nikdy pořádně projednávat? Prý se ale teď toto téma otvírá v senátu. Myslíte, že je šance, že dojde na uzákonění nebo aspoň se jako po...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DIAMO je třetí nejtransparentnější státní podnik v ČR

13:21 DIAMO je třetí nejtransparentnější státní podnik v ČR

Státní podnik DIAMO získal v projektu Transparentní Česko 2025 ocenění za třetí nejtransparentnější …