EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test

17.10.2015 17:18 | Zprávy

Největší česká síť čerpacích stanic, síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná společností Čepro, připravila na říjen velkou marketingovou kampaň nazvanou „Losí test“.

EuroOil spustil druhou „losí“ kampaň: Losí test
Foto: red
Popisek: Čepro

Promoční akce navazuje na úspěšnou červnovou „losí“ kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více jak 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Kdo z nich si tipne nejbližší správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 3. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň potrvá až do 31. října.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Problém státního rozpočtu není v jeho nedostatečných příjmech, ale v jeho výdajích

Když není problém v příjmech, tak proč zvyšujete daně? A když jde o výdaje, tak na nás lidech - na všech skupinách jste šetřili. Kolik jste ale ušetřili na sobě? Co vím, tak se vám zvedli platy, navýšili jste počet ministerstev... A jestli budete vládnout dál, tak jak si to dál představujete? Kde ch...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ŘVC: Nová čekací stání u plavební komory Dolánky na Vltavě

19:15 ŘVC: Nová čekací stání u plavební komory Dolánky na Vltavě

Na zdymadle Dolánky na Vltavě se mohou během čekání na proplavení rekreační lodě bezpečně a pohodlně…