„Rád bych fungoval jako jakýsi most mezi pacienty a zdravotníky. Rozhodně nechci zdravotníkům práci ztěžovat, ale spíše zprostředkovávat názory pacientů a jejich blízkých zdravotníkům a také naopak,“ řekl Tuček. Nový ombudsman považuje za velmi důležité, aby zdravotníci přistupovali k pacientům a jejich nejbližším lidsky a dobře spolu komunikovali. „Při analýze stížností je minimum podnětů, které řeší medicínskou stránku věci, ale drtivá většina se týká nedorozumění při komunikaci,“ doplnil Tuček.
MUDr. David Tuček začal ve Fakultní nemocnici Hradec Králové pracovat v roce 1992 jako student medicíny na 3. interní klinice FN HK, na kterou nastoupil jako lékař i po dokončení studií. V letech 2003 až 2008 pracoval jako lékař Zdravotnické záchranné služby Královéhradeckého kraje. Od roku 2008 dosud pracuje na Oddělení urgentní medicíny FN HK.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva