Finanční a ekonomický institut: Realitní kanceláře si při problémech klientů myjí ruce

20.06.2016 9:34 | Zprávy

Chyby ve stavbě prodávaného domu, oprávněnost rezervační smlouvy, vracení rezervačního poplatku, to vše si musí ohlídat a ověřit kupující sám, vysvětluje prezident Asociace realitních kanceláří Jaroslav Novotný v rozhovoru pro Finanční a ekonomický institut (FAEI).

Finanční a ekonomický institut: Realitní kanceláře si při problémech klientů myjí ruce
Foto: Finanční a ekonomický institut
Popisek: Finanční a ekonomický institut

Realitní kancelář nemá oprávnění ani výbavu na to, aby zkoumala stav objektu. Případný spor o skryté vady nemovitosti se jí tak prakticky netýká. „Odborníka na prověrku si může přizvat kupující. Je to jeho věcí, aby si sám ověřil, co kupuje,“ vysvětluje Jaroslav Novotný.

„Zprostředkovatel je ten, kdo zboží vezme a nabízí ho v daném stavu, v jakém je,“ doplňuje. Podle něj je však situace s kvalitou novostaveb o hodně lepší, než před lety. Díky konkurenci. A také právě díky tomu, že si kupující najímají odborníky na posouzení technického stavu objektu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Finanční a ekonomický institut , FAEI , FAEI.cz

autor: komerční tisková zpráva

style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II

Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…