Generali garantovala náklady na ubytování a transferové služby všem turistům, které v Řecku a Turecku zastihl úpadek cestovní kanceláře Pradok. „Někteří hoteliéři totiž vyhrožovali, že vystěhují české občany. Díky rychlé reakci naší asistenční služby bylo toto riziko eliminováno a vzniklá situace by na klienty cestovky neměla mít žádný dopad,“ popisuje kroky Generali její tiskový mluvčí Jiří Cívka.
„Českým turistům, kteří se nacházejí stále v zahraničí, jsou postupně zasílány sms zprávy s instrukcemi k průběhu asistence,“ dodává Jiří Cívka.
|
Destinace |
Datum příletu |
Čas odletu |
Počet klientů Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
autor: Tisková zpráva Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz
Hezky napsanéCelý váš komentář ke státnímu svátku se mi líbil. Na konci píšete, že 28. říjen není jen datum. Je to připomínka, že když táhneme za jeden provaz, dokážeme všechno. Nemyslíte, že to je ale něco, co vy politici vůbec neděláte? Že se nejste schopni ani v dost zásadních věcech oprostit od vaší stranick... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky
10:17 MHMP: Praha spustí kampaň na podporu kongresové turistikyRada hl. m. Prahy schválila smlouvu o zajištění kampaně na podporu Prahy jako kongresové destinace s…
reklama
reklama
|




