Generali garantovala náklady na ubytování a transferové služby všem turistům, které v Řecku a Turecku zastihl úpadek cestovní kanceláře Pradok. „Někteří hoteliéři totiž vyhrožovali, že vystěhují české občany. Díky rychlé reakci naší asistenční služby bylo toto riziko eliminováno a vzniklá situace by na klienty cestovky neměla mít žádný dopad,“ popisuje kroky Generali její tiskový mluvčí Jiří Cívka.
„Českým turistům, kteří se nacházejí stále v zahraničí, jsou postupně zasílány sms zprávy s instrukcemi k průběhu asistence,“ dodává Jiří Cívka.
Destinace |
Datum příletu |
Čas odletu |
Počet klientů ![]() Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. autor: Tisková zpráva Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz
K tomu vašemu sběru podpisů na kandidátkyNepřijde mi to špatný nápad, ale na druhou stranu, to nemáte nic důležitějšího na práci, než sbírat podpisy? Zaznamenal jsem, že ke sběru dochází třeba i v době, kdy jedná Sněmovna. Proč je nesbíráte třeba o víkendu či ve volném čase? A když už sbíráte podpisy pro nominaci a pak logicky i hlasy pro ... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky![]() 11:27 Soud rozhodl, že Rencar nemůže užívat reklamní plochy v majetku DPPObvodní soud pro Prahu 9 znovu zamítl žalobu společnosti RENCAR ze skupiny JCDecaux na Dopravní podn…
reklama
|