HK ČR: „Metodické kuchařky“ pro veřejné zakázky na komunikaci a marketing

27.02.2017 13:49 | Zprávy

Hospodářská komora se v souvislosti s novým zákonem o veřejných zakázkách podílí na nových metodikách, které pomůžou úředníkům vybrat nejlepší nabídku za nejlepší cenu v oborech, v nichž se běžně nepohybují.

HK ČR: „Metodické kuchařky“ pro veřejné zakázky na komunikaci a marketing
Foto: Archiv
Popisek: Hospodářská komora - logo

Metodiky umožní zadavatelům specifikovat co poptávat a v jakém rozsahu nebo jakou kvalifikaci po uchazečích o zakázku požadovat. Na pokynech pracuje na 20 živnostenstev sdružených v Hospodářské komoře, mj. například Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu, ICT Unie nebo Česká asociace telekomunikací.

Hospodářská komora, Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace Public Relations Agentur (APRA) Vás zvou na tiskovou konferenci, během níž bude představen pohled na informační kampaně financované z veřejných zdrojů, dále pak výsledky výzkumu, ze kterého vyplývá, že občané nejsou zcela spokojeni se způsobem, kterým stát a samospráva komunikují, a také jedna z „metodických kuchařek“, tentokrát zaměřená na zakázky na komunikaci a marketing.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Dobrý den.

Mám jeden jediný dotaz, proč nechcete referendum? Bojíte se ho?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA: Nový typ kardiostimulátoru zvládne reagovat na pacientův dech i tlak krve

10:34 FNUSA: Nový typ kardiostimulátoru zvládne reagovat na pacientův dech i tlak krve

V rámci mezinárodního konsorcia CResPulse by měl vzniknout nový typ inteligentního kardiostimulátoru…