„Takové řešení rozhodně není koncem problémů českých řidičů na evropských silnicích a nejsme s ním zatím spokojeni,“ říká prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý, který volá po zrušení národních opatření, která ničí jednotný evropský trh. „Je to eroze jednotného vnitřního trhu,“ dodává.
Čeští dopravci začali být znevýhodňováni poté, co Německo v lednu 2015 začalo nařizovat českým dopravcům, aby řidičům kamionů, kteří do Německa jezdí nebo územím Německa pouze projíždějí, začali vyplácet německou minimální mzdu. Později začala stejné podmínky uplatňovat Francie.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



