Z vyhodnocení zájmu o dárky s pivní tematikou vyplývá, že hitem loňských Vánoc byly pivní sklenice a půllitry s vybroušeným osobním přáním. Druhým nejčastějším dárkem byly tradiční tupláky značek piv Pilsner Urquell, Gambrinus a Velkopopovický Kozel. Populární byla také sada sklenic a puků jednotlivých extraligových klubů, která potěšila fanoušky piva Radegast a hokeje. Nejčastěji tyto dárky objednávaly ženy prostřednictvím e-shopu, který s téměř 50 000 návštěvníky v předvánočním období meziročně zaznamenal 100% navýšení návštěvnosti. V některých předvánočních dnech byly vyřizovány stovky objednávek.
A ani v povánočním čase zájem o dárky s pivní tematikou s ohledem na blížící se svátek sv. Valentýna neopadá. Právě naopak, z aktuálního zájmu je zřejmé, že pivní sklo s vybroušeným věnováním se stalo inspirací i pro nadcházející svátek zamilovaných a lidé si na pivní sklenice nejčastěji přejí umístit velmi osobní vzkazy.
„Ke skvělému pivu neodmyslitelně patří i krásná sklenice pro jeho dokonalé servírování do nádherného skla. A pokud je ještě s osobním věnováním od někoho milého, jeho hodnota je o to větší. Zatímco o Vánocích odrážel vzkaz na sklenici často vztah obdarovaného k našemu pivu, teď na Valentýna se věnování zjemnilo a jedná se spíše o nejrůznější vyznání,“ říká Tomáš Raboch, manažer Pilsner Urquell Galerie v Praze.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



