Home Credit zefektivnil interakci se zákazníky díky řešení Aastra Solidus eCare

05.08.2013 12:00 | Zprávy

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že Home Credit, přední poskytovatel spotřebitelského financování v České republice, úspěšně využívá řešení Aastra Solidus eCare k efektivní interakci se zákazníky. Technologie kontaktního centra, kterou nasadila firma Damovo, partner společnosti Aastra v České republice, pomohla optimalizovat vytížení kontaktního centra, zvýšit tržby a zlepšit služby zákazníkům.

Home Credit zefektivnil interakci se zákazníky díky řešení Aastra Solidus eCare
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

V kontaktním centru Home Credit pracuje celkem 190 operátorů, kteří obsluhují půl milionu zákazníků po celé České republice. Firma zpracovává příchozí hovory a realizuje odchozí kampaně, přičemž celé kontaktní centrum se dělí do několika skupin: služby klientské podpory, telemarketing, vymáhání pohledávek a obchodní linka.

Řešení Aastra Solidus eCare poskytuje společnosti Home Credit všechny klíčové funkcionality kontaktního centra. Příchozí hovory jsou nejprve směrovány na systém automatizovaných odpovědí IVR, operátoři pak vyřizují dotazy, které jsou na ně přepojeny na vyžádání volajícího nebo v případě výpadku části systému. 

K dispozici jsou metriky sledující dovolatelnost zákazníků, spokojenost klientů, průměrnou délku hovoru na klientském centru, počet volání na vyřešení dotazu, vyřešení problému na první zavolání a metriky pro aktivní telemarketing. Metriky pomáhají zvýšit efektivitu operátorů a zlepšit zákaznické služby. K největším obchodním přínosům řešení Aastra Solidus eCare patří podpora telemarketingu, která má výrazný pozitivní dopad na obrat společnosti. Úpravy systému reflektující aktuální obchodní potřeby je možné provádět interně, což představuje nemalou úsporu nákladů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Došlo podle vás k pochybení soudů?

Podle vás šlo v kauze o praní špinavých peněz, já bych to viděl stejně, ale na druhou stranu, proč je tedy soudy podle všeho odblokovaly a vrátili Jiříkovskému?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Devět nejlepších žáků z 2.- 4. ročníku oboru elektrotechnika

16:26 ČEZ: Devět nejlepších žáků z 2.- 4. ročníku oboru elektrotechnika

Motivační program Prokopa Diviše pro školní rok 2024/25, který pro studenty elektrooborů z partnersk…