„Řešení problému nízkých mezd řidičů linkových autobusů nemůže spočívat v tom, že se pro ně stanoví povinná minimální mzda v zákoně o zadávání veřejných zakázek. Do zákona by se tím zaváděla témata, která tam naprosto nepatří. A hlavně – otevřely by se tím dveře k zavedení minimálních mezd pro další odvětví, třeba bezpečnostních či úklidových služeb, jejichž zaměstnanci rovněž volají po větších platech. A minimální mzda, která je doposud kompromisním výsledkem vyjednávání tripartity, by začala neřízeně růst. To jako největší reprezentant podnikatelů nemůžeme akceptovat,“ zdůrazňuje tajemník Hospodářské komory ČR Tomáš Vrbík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
premiér , řidiči , řidiči autobusů , Sobotka , HK ČR
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života