Metodologie tohoto testu byla připravena serverem www.bankovnipoplatky.com, který provedl vyhodnocení. Pro realizaci aktuálního testu byli využiti mystery shoppeři ze sítě agentury MindBridge, kteří sbírali informace v průběhu měsíců dubna až června 2014. Celkově mystery shoppeři navštívili 14 bank. I v tomto druhém čtvrtletí roku 2014 byl využit stejný profil mystery shopperů jako ve druhém kvartále roku 2013. To nám kromě samotných výsledků za další období umožnilo i meziroční srovnání.
Profil mystery shoppera pro testování v 2Q 2014:
Pohlaví: muž
Věk: 26 - 32 let
Čistý příjem: 20.000 - 30.000 Kč

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih