Kampaň v rámci projektu „Vzájemně bez předsudků“ navazuje na úspěšné kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat“ a „Neviditelní“ z minulých let. To, že Romové nejsou jen těmi, kteří pouze čerpají sociální dávky, ale těmi, kteří stejně jako ostatní pracují a chtějí pracovat, chce kampaň prezentovat hlavně příběhy samotných pracujících Romů. Nosiče kampaně, stejně jako v minulém roce, těží z vtipu a dvojsmyslů.
„Jedním z nástrojů kampaně je 800 plakátů umístěných v dopravních prostředcích městské hromadné dopravy Brno. Hlavními motivy jsou, mimo příběhů pracujících Romů a zkušeností zaměstnavatelů z webu kampaně mypracujeme.cz, dvousmyslné situace vycházející ze slovních spojení, které jsou zkreslené právě kvůli předsudkům. V rámci projektu vznikl i spot „Vybílíme byt i tobě!“, který je k vidění na internetové televizi stream.cz, webové stránce www.mypracujeme.cz a samozřejmě na sociální síti Youtube.“ představuje koordinátor kampaně Martin Máša.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva