IREDO spustilo aplikaci i call centrum

24.09.2015 14:26 | Zprávy

Společnost OREDO nedávno spustila informační tabule na vybraných zastávkách v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. Nyní je doplnila internetová aplikace a nová linka call centra. Cestující tak mohou na internetu i telefonicky zjistit aktuální informace o poloze jednotlivých spojů a jejich případném zpoždění.

IREDO spustilo aplikaci i call centrum
Foto: pardubickykraj.cz
Popisek: Pardubický kraj

„Telefonní linka call centra integrovaného dopravního systému IREDO funguje na novém telefonním čísle 491 580 333. Cestující si mohou aktuální informace vyhledat také na internetových informačních tabulích, které zobrazují k vybrané zastávce nejenom aktuální jízdní řády autobusové dopravy, ale i aktuální polohu autobusů,“ říká Jiří Pálka, jednatel společnosti OREDO.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Při nepříznivém souběhu okolností nelze úhynům ryb zabránit

7:14 Povodí Moravy: Při nepříznivém souběhu okolností nelze úhynům ryb zabránit

Příčinám červnového úhynu ryb v řece Dyji, přijatým opatřením a návrhům řešení bylo věnováno jednání…