IREDO spustilo aplikaci i call centrum

24.09.2015 14:26 | Zprávy

Společnost OREDO nedávno spustila informační tabule na vybraných zastávkách v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. Nyní je doplnila internetová aplikace a nová linka call centra. Cestující tak mohou na internetu i telefonicky zjistit aktuální informace o poloze jednotlivých spojů a jejich případném zpoždění.

IREDO spustilo aplikaci i call centrum
Foto: pardubickykraj.cz
Popisek: Pardubický kraj

„Telefonní linka call centra integrovaného dopravního systému IREDO funguje na novém telefonním čísle 491 580 333. Cestující si mohou aktuální informace vyhledat také na internetových informačních tabulích, které zobrazují k vybrané zastávce nejenom aktuální jízdní řády autobusové dopravy, ale i aktuální polohu autobusů,“ říká Jiří Pálka, jednatel společnosti OREDO.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK: Potvrzeno, v CHKO Pálava se vyskytují šakali

22:08 AOPK: Potvrzeno, v CHKO Pálava se vyskytují šakali

Na snímcích z fotopasti v národní přírodní rezervaci Tabulová byli v jednom okamžiku zachyceni dva d…