Na osm desítek účastníků této akce, určené především pro odborníky z oblasti cestovního ruchu, zástupce měst, obcí, turistických oblastí a podnikatele v cestovním ruchu, se zde hlouběji seznámilo s plánovaným zavedením kategorizace destinačních managementů na celostátní úrovni Ministerstvem pro místní rozvoj a agenturou CzechTourism, s předběžným hodnocením letošního roku a plány JCCR pro rok 2018. Dále se představily subjekty v rámci South Bohemia Convention Bureau, kteří zde představili novinky jihočeských poskytovatelů služeb spojených s kongresovou a incentivní turistikou.
Jižní Čechy jsou po Praze druhým nejsilnějším regionem v přínosech cestovního ruchu do státního rozpočtu a tuto pozici by si chtěly udržet i do budoucna. Destinační management je proto vhodný nástroj, kterým lze takového cíle dosáhnout.
„Organizace destinačního managementu představuje na daném území (destinaci) klíčový subjekt vytvořený za účelem efektivnějšího řízení cestovního ruchu. Jejím úkolem je strategicky plánovat a řídit marketingové aktivity s cílem propojovat nabídku destinace s její poptávkou. Výsledkem je udržitelný rozvoj destinace, ve které jsou uspokojeny potřeby jejich návštěvníků, participujících podnikatelů a zvýšena kvalita života rezidentů,“ řekl Ondřej Špaček, odborník na regionální rozvoj a turismus ze společnosti CE-Traffic.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva