„Cílem koncepce rozvoje cestovního ruchu v kraji je přilákat do regionu turisty, pozdržet je tu a nechat utrácet. Musíme jim ovšem mít co nabídnout. Proto aktuálně mapujeme vše, co již máme. Hledáme, co můžeme zlepšit, doplnit, rozšířit či zkvalitnit. A především se snažíme najít vše, co nám v kraji zásadně chybí,“ uvedla hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská.
Součástí nově připravované Koncepce rozvoje cestovního ruchu kraje pro roky 2021–2030 tak bude mimo jiné investiční strategie, která pro následující desetiletí určí hlavní investiční priority v oblasti turismu. „Na světě je první verze strategie rozvoje cestovního ruchu a v současné době už probíhá její připomínkování na úrovni jednotlivých turistických oblastí,“ popsala průběh prací Monika Smetanová, manažerka pro koncepci cestovního ruchu v Jihočeském kraji 2021+ z Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR).
V dalších kolech se budou materiálem zabývat jednotlivá oddělení JCCR a následně oborové organizace působící na jihu Čech, například Jihočeská univerzita, Asociace turistických center ČR, Asociace hotelů a restaurací ČR a další. Následně bude koncepce předložena Radě a Zastupitelstvu Jihočeského kraje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva