Příležitost zmapovat si chování spotřebitelů podle svých potřeb a zájmů umožní podnikatelům i dalším zájemcům interaktivní Analýza tržeb z EET v období od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2019, kterou JCCR nově zpřístupnila, včetně všech filtrů a statistických funkcí, na svých webových stránkách ZDE. „Zveřejnění této analýzy je dalším z drobných střípků do skládačky celkové pomoci Jihočeského kraje podnikatelům a firmám v době koronavirové krize. A to nejen v oblasti cestovního ruchu a na něj navazujících služeb, ale i v dalších odvětvích,“ uvedl ředitel JCCR Jaromír Polášek. Analýza, pocházející z dílny agentury Dataseek, vznikla ve spolupráci s agenturou CzechTourism.
Předností zmiňované analýzy, která porovnává tržby dle údajů Českého statistického úřadu (ČSÚ) a EET, je její značná variabilita výběrů sledovaných dat. Lze ji totiž upravovat mimo jiné volbou časových období, po letech, měsících, týdnech či konkrétních dnech, výběrem odvětví a ekonomických činností dle klasifikace CZ NACE, jejich kombinací i souhrnným výběrem dle konkrétních potřeb. Lze tak vysledovat třeba i navýšení tržeb v různých službách v návaznosti na některé významné události v kraji, velké sportovní, kulturní nebo společenské akce a podobně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva