Jihomoravský kraj: Krajská kampaň pro školáky je finalistou marketingového ocenění

08.07.2023 22:08 | Tisková zpráva

Kampaň nazvaná “nevim kam” radila deváťákům s výběrem střední školy a bořila mýty o jednotlivých studijních oborech. Na sociálních sítích ji zhlédly statisíce žáků devátých tříd. Videa na Tiktoku s influencerkou Amy přilákala 722 tisíc uživatelů, kteří si je pustili celkem 1,4 milionkrát. Instagram pak oslovil 166 tisíc účtů a dosáhl 1,13 milionu zhlédnutí. Nyní kampaň zaujala i odborníky, kteří rozhodují o prestižním marketingovém ocenění Zlatý středník.

Jihomoravský kraj: Krajská kampaň pro školáky je finalistou marketingového ocenění
Foto: kr-jihomoravsky.cz
Popisek: Jihomoravský kraj - logo

Kampaň “nevim kam” se probojovala do nejlepších šestice projektů z kategorie Využití sociálních sítí a influencer marketing, ze kterých bude vítězný projekt vyhlášen v září. Zlatý středník každoročně vyhlašuje oborová organizace PR Klub sdružující profesionály z oboru PR a souvisejících oblastí. Zlatý středník oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. Jedná se o největší oborovou soutěž u nás.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Co říkáte na to, jak dopadla ODS ve volbách?

Podle mě je škoda hlavně to, že politici, jako třeba vy, co mají mnohdy dobré názory a nebojí se je říct, i když se třeba neshodují s většinou neuspěli. Myslíte, že ODS doplatila na to, že jste zas kandidovali jako SPOLU? Jste pro ukončení spolupráce? A co budete nyní dělat? Zůstanete aktivním polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Důvěra spotřebitelů v ekonomiku dále roste, podnikatelů nikoliv

10:34 ČSÚ: Důvěra spotřebitelů v ekonomiku dále roste, podnikatelů nikoliv

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, meziměsíč…