Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) již v minulosti představilo takzvanou tahovou studii, která navrhuje úpravy těch nejhorších úseků silnice I/43. Úsek u Krhova patří mezi ně a kromě křižovatky u samotné obce zahrnuje i napojení silnic z Drnovic a Skalice nad Svitavou na komunikaci I. třídy. Současné křížení by měl podle návrhu ŘSD nahradit most avšak bez možnosti přímého napojení na I/43. Pokud by tedy řidiči z těchto obcí chtěli na „třiačtyřicítku“ najet, museli by využít poměrně úzkou silnici přes Krhov. „Po výstavbě D43 by nám tu zbyl málo využívaný most přes nevytíženou, draze přestavovanou I/43. Řešení ŘSD navíc nezohledňují územní plány obcí,“ uvedl náměstek hejtmana Jihomoravského kraje pro oblast dopravy Roman Hanák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva