„Cílem je oslovit nejen Kazachstán, ale celý středoasijský region, tedy Kyrgyzstán, Tádžikistán, Uzbekistán, Turkmenistán, ale i další země. Je třeba připomenout, že na Expu se bude prezentovat celkem 110 států, takže jde o velkou obchodní příležitost i možnost k navázání nových kontaktů a různých forem spolupráce,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR) Jaromír Polášek.
V Jihočeské misi, která se do Astany vydá na přelomu července a srpna, nebudou chybět zástupci krajské samosprávy, cestovního ruchu, obchodní a podnikatelské sféry. „My konkrétně se zde spolu s CzechTourismem zúčastníme velkého setkání organizací působících v cestovním ruchu z celého světa,“ připomněl Polášek.
Cesta do Astany je obrovskou příležitostí pro obchodníky obecně. Kazachstán disponuje Celní unií s Ruskem a Běloruskem i transportním potenciálem mezi hlavními zeměmi skupiny BRICS, Ruskem a Čínou. Je současně klíčovou zemí na trase takzvané, více než devět tisíc kilometrů dlouhé Hedvábné stezky, legendární obchodní spojnice mezi Evropou a Čínou, která v minulosti procházela napříč celou Asií ze Středomoří až do samotného srdce Číny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PR článek