Jihomoravský kraj se na veletrhu cestovního ruchu Regiontour letos poprvé představí ve společné expozici s městem Brnem. Spojujícím tématem je právě jiný úhel pohledu, který bude rezonovat také v navazujících marketingových kampaních.
„Našim cílem je ukázat návštěvníkům nová, dosud neobjevená nebo málo známá místa a aktivity jižní Moravy. Součástí „jiného pohledu“ je ale také poukázat na tradiční turistické cíle, které lze navštívit v jiné než hlavní sezóně nebo je poznat prostřednictvím méně známých aktivit,“ upřesňuje marketingový záměr Pavla Pelánová, ředitelka Centrály cestovního ruchu-Jižní Morava.
Pivo ve Znojmě nebo doly na Brněnsku
Na přípravě nabídky se podílí destinační managementy pěti jihomoravských turistických oblastí, které s Centrálou cestovního ruchu úzce spolupracují.
Tradičně vinařské Znojemsko se v letošním roce představí jako region piva. Kromě historické expozice pivovarnictví ve znojemské pobočce Národního zemědělského muzea bude prezentovat nabídku regionálních minipivovarů. Připravuje se také několik pivních akcí a slavností v průběhu roku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva