Své místo na trhu si Florian získal díky pokrokové technologii, do které mlékárna OLMA, a.s. investovala v 90. letech. Nové technologické zařízení umožnilo vyrobit jogurt výborných vlastností, pevné konzistence, jemné, smetanové chuti a zároveň prodloužit dobu trvanlivosti. Rozšířila se i možnost různých ochucení včetně kusového zamíchaného ovoce. První Florian v červeném kelímku přišel na trh v květnu 1994 a to v pěti příchutích.
Na obaly všech deseti příchutí, ve kterých se jogurt dnes vyrábí, přibyla při příležitosti dvacetiletého výročí „pečeť“ s velkou dvacítkou a nápisem Florian - 20 poctivých let. Ve stejném duchu se nese i nový spot z dílny agentury Zdeněk Nováček, s.r.o.
Dvacetisekundový spot poběží celý květen na televizních stanicích TV Barrandov, Nova, Nova Cinema, Telka, Fanda a Smíchov. Kratší sponzoringová verze spotu se pak bude v květnu a červnu objevovat u vybraných pořadů na TV Barrandov.
Zároveň s novým obalem a spotem spustila mlékárna OLMA, a.s. soutěž o pět vozů značky ŠKODA Citigo. „Soutěž probíhá v období od 5. 5. do 8. 6. 2014 a je rozdělena na pět soutěžních kol. V každém kole se hraje o jeden vůz ŠKODA Citigo,“ přibližuje Jiří Berger, obchodní ředitel OLMA, a.s.
Princip soutěže je jednoduchý. Zákazník, který si koupí jednu z deseti příchutí „červeného“ jogurtu Florian smetanový, zadá na web www.florian20let.cz datum minimální spotřeby z víčka jogurtu a tipne si odpověď na soutěžní otázku pro daný soutěžní týden. „Nejbližší odpověď vyhrává jeden vůz ŠKODA Citigo. Pro předání výhry je nutné předložit veškerá víčka registrovaná do soutěže a doklad o nákupu,“ dodává Jiří Berger, obchodní ředitel OLMA, a.s.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva