Kapsch, přední dodavatel radiokomunikačních systémů pro provozovatele železnic po celém světě, vybavil tyto dvě trasy technologií GSM-R (GSM pro železnice). Jedná se o další příspěvek ke standardizovanému systému signalizace, řízení a zabezpečení vlaků na železniční síti v Evropě. Uvedené dva projekty spočívaly v implementaci geo-redundantních páteřních sítí GSM-R a základnových stanic a nedávno byly dokončeny v rámci plánovaného termínu i rozpočtu. Kapsch bude poskytovat technickou podporu společnosti Správa železniční dopravní cesty, státní organizace.
Součástí standardizovaného zabezpečovacího systému ETCS se stává čím dál více částí evropské železniční sítě. Od konce června 2014 jsou technologií GSM-R plně vybaveny dva další důležité úseky. Provozovatelé vlaků nyní mohou spoléhat na plně interoperabilní systém. „Jsme velmi hrdí na to, že můžeme přispívat k hladkému propojování radiokomunikačních systémů na evropských železnicích. Stávající mezery se zaplňují rychlým tempem,“ říká Horst Kaufmann, viceprezident společnosti Kapsch CarrierCom pro prodej technologie GSM-R v regionu střední a východní Evropy (CEE).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva