Moderní cloudový nástroj zjednoduší provozovatelům e-shopů analýzu cen zboží a zajistí jim konkurenční výhodu při strategickém plánování a vlastní cenotvorbě. Kromě dat o cenách produktů v reálném čase nabízí Karsa Monitor i denní reporting konkurence a možnost srovnávání historických dat. Vývoj aplikace trval 14 měsíců a na její přípravě se podílely i největší české e-shopy. „Za pomoci zpětné vazby od našich významných zákazníků jsme navrhli nové analytické nástroje, které umožňují velmi efektivní práci s daty od konkurence. Díky spojení denního reportingu, dlouhodobých modelů a kvalitní interpretace získají e-shopy kompletní podklady pro vlastní cenotvorbu a možnost rychle reagovat na změny trhu,“ vysvětluje Michal Ježek, CEO společnosti Karsa Technologies.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva