Kia se představí během Super Bowlu!

03.02.2014 20:58

Diváci se během letošního finále ligy amerického fotbalu mohou těšit nejen na úžasný zápas, ale velké oblibě se těší i komerční přestávky. Kia si na Super Bowl přichystala reklamu na luxusní a elegantní sedan Kia K900. Vystupuje v ní Laurence Fishburne, známý svou kultovní rolí z filmu The Matrix!

Kia se představí během Super Bowlu!
Foto: Kia
Popisek: Kia

60vteřinový spot s názvem „Pravda“ bude premiérově vysílán ve třetí čtvrtině finálového zápasu. Poté bude následovat kampaň v televizi, kinech, digitálních médích, tisku a na sociálních sítích. Celá 90vteřinová verze spotu, jejímž tvůrcem je agentura David&Goliath, je již k vidění na http://www.youtube.com/user/KIAMOTORSCZECH

Jak vypadá a jak zní luxus?

Laurence Fishburne jako legendární Morfeus z trilogie The Matrix představí v rámci kampaně Kia Motors America nový luxusní sedan K900 s pohonem zadních kol. Ve spotu nabízí překvapující volbu nic netušícímu páru, který čeká před vyhlášenou restaurací na přistavení automobilu: „S modrým klíčem se vrátíte zpět k luxusu, jaký znáte. Když ale vyzkoušíte červený klíč, váš pohled na luxus se navždy změní.“ Poté, co sáhnou po červeném klíči, zápletka houstne. Morfeus doprovází pár při nezapomenutelné jízdě plné obrazů a odkazů připomínajících filmy Matrix, aby jim ukázal, „jak vypadá luxus“ – výkon vozu, moderní technologie, kvalitní materiál – a „jak zní luxus“, přičemž jim zdařile zazpívá árii „Nessun dorma“ z opery Turandot od Giacoma Pucciniho.

Na Super Bowlu již po páté

„Díky tomu, že se pátým rokem po sobě vracíme opět na Super Bowl, můžeme vyslat jasný signál největšímu počtu televizních diváků, že ve společnosti Kia probíhá něco výjimečného,“ řekl Michael Sprague, výkonný viceprezident marketingu a komunikace v Kia Motors America.

Moderní a elegantní K900 zahajuje pro značku Kia novou éru. Chce se pochlubit takovým luxusem, jaký veřejnost ještě nikdy neviděla. Věří, že se změní jak způsob, jakým spotřebitelé vnímají značku Kia, tak očekávání, které od této značky mají. Kia K900 je určena pro severoamerický trh a do prodeje by měl vůz přijít letos na jaře.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ERÚ: Transparentní cena tepla pro třetinu českých domácností

16:12 ERÚ: Transparentní cena tepla pro třetinu českých domácností

Centrální zásobování teplem (CZT) hraje klíčovou roli nejenom ve státní energetické koncepci, která …