Nejvíce službu využívali lidé v Praze a ve středních Čechách. Ředitelé pracovišť se shodují, že nejčastěji se klienti „přes počítač“ objednávají k řešení svých důchodových záležitostí (důchody starobní, invalidní, pozůstalostní). Online termín si rezervují především pro sepsání žádosti o důchod.
Služba online objednávek je klienty hodnocena pozitivně. Lidé přicházejí do úřadu v termínu a čase, který si sami vybrali, a jsou neprodleně odbaveni, neboť referentky pro ně již na základě objednávky mají připravené veškeré potřebné dokumenty a formuláře. To oceňují rovněž klienti, kteří přijíždějí do Čech ze zahraničí. Pro ně má online systém další nespornou výhodu – neobjedná je na pobočku v den českých státních a jiných svátků, který je v jejich zemi normálním pracovním dnem. Online systém ČSSZ mu takový termín prostě nenabídne.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva