L’Oréal zahajuje v ČR druhý rok programu Share & Care dalšími zaměstnaneckými benefity

30.06.2016 12:03

Program zaměstnaneckých benefitů společnosti L’Oréal Share & Care, který je určen na podporu sociálního zabezpečení, zdraví a rodičovství, má za sebou první rok fungování. Do dalšího období poskytne zaměstnancům ještě více výhod.

L’Oréal zahajuje v ČR druhý rok programu Share & Care dalšími zaměstnaneckými benefity
Foto: L’Oréal
Popisek: L’Oréal postupně zavádí zaměstnanecký program Share & Care na podporu sociálního zabezpečení, zdraví a rodičovství

Společnost L’Oréal v České republice před rokem zavedla nový zaměstnanecký program zaměřeným na sociální zabezpečení zaměstnanců, na jejich zdraví, rodičovství a kvalitu pracovního života. Unikátní projekt, který funguje v 68 pobočkách L´Oréal na celém světě, stojí na celkem čtyřech pilířích – ochrana pro případ náhlých neočekáváných událostí (protect), péče o zdraví (care), rovnováha v souvislosti s rodičovstvím (balance) a zábava a příjemné pracovní prostředí (enjoy).

Společnost L’Oréal historicky vždy poskytovala svým pracovníkům vysoký standard zázemí a podpory v podobě zaměstnaneckých benefitů, jako například příspěvek na penzijní pojištění, odměny k významným pracovním a životním jubileím, Worldwide profit sharing, dny dovolené navíc, sick days, team buildingy, stravenky, očkování proti chřipce, výhodný nákup firemních produktů nebo slevy u vybraných společností. Dlouhodobou strategií firmy však bylo poskytovat stejný standard svým zaměstnancům po celém světě. Realizovala proto rozsáhlý průzkum napříč zeměmi a vyhodnotila situaci na jednotlivých pobočkách.

„Inspirovali jsme se vždy tím nejlepším, co daná pobočka nabízela. Bylo pak opravdovou výzvou definovat nové benefity tak, aby byly ambiciózní a zároveň realizovatelné pro všechny země, ve kterých působíme. Přihlédneme-li k tomu, že laťka byla již tak nasazena vysoko, musíme zdařilou implementaci tohoto programu označit jako velký úspěch našich HR týmů,“ říká Andrew Krenek, HR Director společnosti L´Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Program Share & Care v době svého vzniku, v roce 2014, doplnil stávající zaměstnanecké výhody o řadu dalších, jakými bylo například životní pojištění s pojistným krytím ve výši 24 měsíců, školení bezpečné jízdy, ergonomické tréninky atd. V roce 2015 byl pak rozšířen ještě o invalidní pojištění se stejným rozsahem pojistného krytí, kontrolu mateřských znamének nebo tréninky v oblasti prevence a zvládání stresu.

Společnost L’Oréal zároveň jako moderní firma s prorodinnou politikou myslela při formování programu Share & Care také na stávající i budoucí rodiče. Svým zaměstnancům garantuje růst platu během mateřské dovolené nebo poskytuje 2 dny volna pro otce po narození dítěte. V roce 2015 byl navíc program rozšířen o benefit pro ženy, které při odchodu na mateřskou dovolenou pobírají po dobu prvních 14 týdnů plný plat.

Na konci loňského roku se společnost rozhodla rozšířit program ještě o další výhody, kterými jsou možnost využívání home office po dva dny v měsíci, každoroční preventivní prohlídky u lékaře či měsíční finanční podpora na péči o dítě ve výši 3 500 Kč.

„V České republice aktuálně máme na mateřské dovolené celkem 37 našich zaměstnanců, z toho v loňském roce získalo plný plat po dobu 14 týdnů 14 z nich a letos od ledna do května již 8 dalších rodičů. Příspěvek na péči o dítě ve výši 3 500 Kč u nás v tuto chvíli čerpá 7 rodičů,“ shrnuje Andrew Krenek.

Světový lídr v oblasti kosmetiky, společnost L´Oréal, si za 22 let svého působení na českém trhu díky své propracované HR politice, která systematicky vytváří příjemné pracovní prostředí, umožňuje profesní i osobní růst a podporuje angažovanost jednotlivých zaměstnanců, vybudovala přední postavení na žebříčku nejpopulárnějších zaměstnavatelů. V České republice aktuálně figuruje na 4. příčce, jak vyplynulo z průzkumu Universum Talent Survey. Ve srovnání s loňskem se v hodnocení „Czech Republic´s The Most Attractive Employers (Nejatraktivnější zaměstnavatel České republiky) posunula z 8. místa.

O společnosti L´Oréal

Společnost L’Oréal se věnuje kráse – kosmetickému průmyslu již více než 105 let. Unikátní portfolio čítá 32 mezinárodních, vzájemně se doplňujících značek, z nichž celkem 25 si mohou koupit i zákazníci v Čechách. Celá skupina vygenerovala v roce 2015 obrat ve výši 25,3 miliard eur a po celém světě zaměstnává 82 900 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal přítomen ve všech distribučních sítích: masový trh, obchodní domy, lékárny a drogérie, kadeřnické salony a parfumerie.

Výzkum, inovace a specializovaný výzkumný tým složený z 3 870 lidí, který pracuje na plnění kosmetických tužeb po celém světe a na přilákání další miliardy nových zákazníků, jsou jádrem strategií skupiny L’Oréal. „Sharing beauty with all“ je celosvětový závazek udržitelnosti, který stanovil velmi ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny pro rok 2020. Více informací najdete na stránkách www.loreal.com.

O L´Oréal Česká republika

Na českém trhu společnost L´Oréal funguje od roku 1994 a v současné době zaměstnává na 350 zaměstnanců. V České republice sídlí vedení pro Českou a Slovenskou republiku Maďarsko. Generálním ředitelem Tomáš Hruška.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak chcete přimět ANO znovu jednat o důchodech?

Váš záměr byl dobrý, ale evidentně se nepovedl. Myslíte, že jste se tedy jako moderátor osvědčil? A nemáte pocit, že je tu mezi vládou a opozicí až příliš hluboká propast, která se bohužel pro nás čím dál víc prohlubuje a vlastně je to vidět i ve společnosti, která je rozdělená.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Partnerství pro otevřené vládnutí na roky 2025 a 2026

20:48 Ministerstvo spravedlnosti: Partnerství pro otevřené vládnutí na roky 2025 a 2026

Ministerstvo spravedlnosti dnem 30. dubna 2024 vyhlašuje veřejné konzultace k přípravě nového Akčníh…