Společnost L’Oréal v České republice před rokem zavedla nový zaměstnanecký program zaměřeným na sociální zabezpečení zaměstnanců, na jejich zdraví, rodičovství a kvalitu pracovního života. Unikátní projekt, který funguje v 68 pobočkách L´Oréal na celém světě, stojí na celkem čtyřech pilířích – ochrana pro případ náhlých neočekáváných událostí (protect), péče o zdraví (care), rovnováha v souvislosti s rodičovstvím (balance) a zábava a příjemné pracovní prostředí (enjoy).
Společnost L’Oréal historicky vždy poskytovala svým pracovníkům vysoký standard zázemí a podpory v podobě zaměstnaneckých benefitů, jako například příspěvek na penzijní pojištění, odměny k významným pracovním a životním jubileím, Worldwide profit sharing, dny dovolené navíc, sick days, team buildingy, stravenky, očkování proti chřipce, výhodný nákup firemních produktů nebo slevy u vybraných společností. Dlouhodobou strategií firmy však bylo poskytovat stejný standard svým zaměstnancům po celém světě. Realizovala proto rozsáhlý průzkum napříč zeměmi a vyhodnotila situaci na jednotlivých pobočkách.
„Inspirovali jsme se vždy tím nejlepším, co daná pobočka nabízela. Bylo pak opravdovou výzvou definovat nové benefity tak, aby byly ambiciózní a zároveň realizovatelné pro všechny země, ve kterých působíme. Přihlédneme-li k tomu, že laťka byla již tak nasazena vysoko, musíme zdařilou implementaci tohoto programu označit jako velký úspěch našich HR týmů,“ říká Andrew Krenek, HR Director společnosti L´Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva