Cílem nové B2C komunikace, kterou společnost připravila společně s reklamní agenturou Outbreak, je podpořit vnímání letiště jako moderního a vstřícného zákaznického prostoru a zvýšit spokojenost s jeho službami zejména mezi českými cestujícími. Důraz je kladen na zlepšování poměru kvality a ceny a probíhající změny ve zkvalitňování služeb i prostoru, které kampaň propojuje s konkrétními zaměstnanci.
„Letošní kampaň plynule navazuje na tu předešlou z roku 2015 a dále rozvíjí komunikační koncept Měníme letiště pro vás. Jejím cílem je i nadále představit veřejnosti změny na letišti, které mají za cíl zvýšit spokojenost cestujících,a to na základě zkvalitňování a rozšiřování služeb s důrazem na rozumné ceny. Tentokrát se však tváří kampaně stali opravdoví zaměstnanci letiště, kteří jsou sami nositeli změn. Zároveň tím podporujeme dlouhodobý záměr dát letišti konkrétní podobu profesionálů, kteří se starají o bezpečí a komfort našich cestujících,“ upřesňuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.
Dlouhodobá komunikace bude kombinovat charakter produktové a imageové kampaně. Jejich spojujícím prvkem zůstává podtitul Měníme letiště pro vás, který deklaruje zájem zaměstnanců letiště na rozšiřování a zkvalitňování služeb a zlepšování prostředí pro cestující.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva