O účast na zážitkové podobě muzejní výuky byl mezi školami nadstandardní zájem. Účelem programu je ověřit vliv zážitkové pedagogiky na zvýšení kvality výuky společenskovědných, ale i přírodovědných předmětů ve vzdělávacích oblastech Člověk a jeho svět, Člověk a společnost, Člověk a příroda a Umění a kultura.
„Jen za první pololetí letošního školního roku bylo v rámci pokusného ověřování realizováno přes šest set vzdělávacích exkurzí s celkovou účastí 31 tisíc 340 žáků,“ uvedla ředitelka Národního pedagogického muzea a knihovny J. A. Komenského, které je koordinátorem ověřování, Markéta Pánková a pokračovala: „Na probíhající výuku v muzeích a památnících, při které se rozšiřují znalosti a dovednosti žáků, jsme od učitelů zaznamenali velice pozitivní ohlasy, za pokračování tohoto pokusného ověřování jsme proto rádi,“ dodala ředitelka Pánková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva