Za uplynulý rok prodala společnost UMT celkem 855 nových osobních vozů Škoda, čímž překročila prodej z předchozího roku o 131 vozidel. Tento výsledek představuje 15,6% podílu na trhu s automobily, do něhož se však v palestinských oficiálních statistikách započítávají jak osobní tak i užitkové vozy, které však Škoda Auto nenabízí. O pár desítek více prodaných vozů za rok 2017 v Palestině vykázala jen korejská automobilka KIA.
Při lednové oficiální návštěvě vedoucího Styčného úřadu ČR v Ramalláhu Petra Starého v centrálním autosalonu UMT v palestinském Nábulusu, jej generální ředitel UMT Sámeh Masrí informoval, že další nárůst prodeje vozů Škoda očekává i pro rok 2018. Důvodem pro optimismus je mimo jiné značná poptávka Palestinců po nových vozidlech značky Kodiaq, které vyhovují místním početným rodinám.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva