MZV: Škoda zůstává mezi nejžádanějšími osobními automobily v Palestině

16.01.2018 13:19 | Zprávy

V roce 2017 obhájila česká automobilka Škoda Auto, v Palestině zastoupená firmou United Motor Trade (UMT), druhou pozici mezi nejprodávanějšími značkami osobních vozidel na palestinském trhu.

MZV: Škoda zůstává mezi nejžádanějšími osobními automobily v Palestině
Foto: Archiv MZV
Popisek: Černínský palác, sídlo Ministerstva zahraničních věcí

Za uplynulý rok prodala společnost UMT celkem 855 nových osobních vozů Škoda, čímž překročila prodej z předchozího roku o 131 vozidel. Tento výsledek představuje 15,6% podílu na trhu s automobily, do něhož se však v palestinských oficiálních statistikách započítávají jak osobní tak i užitkové vozy, které však Škoda Auto nenabízí. O pár desítek více prodaných vozů za rok 2017 v Palestině vykázala jen korejská automobilka KIA.

Při lednové oficiální návštěvě vedoucího Styčného úřadu ČR v Ramalláhu Petra Starého v centrálním autosalonu UMT v palestinském Nábulusu, jej generální ředitel UMT Sámeh Masrí informoval, že další nárůst prodeje vozů Škoda očekává i pro rok 2018. Důvodem pro optimismus je mimo jiné značná poptávka Palestinců po nových vozidlech značky Kodiaq, které vyhovují místním početným rodinám.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Samuel​ Volpe byl položen dotaz

Dezinformace

Dobrý den pane poslanče, hodně politiků operuje s pojmem dezinformace, ale dokážete aspoň vy tento pojem definovat? Protože podle mě za to mnozí označují jen jiný názor, mnohdy jen proto, že neodpovídá tomu jejich. A problém také vidím v tom, že se dost informací potvrdí třeba až časem nebo naopak, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

7:23 Česká pošta: Spolupráce s ČSOB a Mastercard na digitalizaci služeb

Česká pošta v rámci své transformace představila modernizační programy se zaměřením na digitalizaci …