Nedávno do bývalé stanice Paks dorazilo několik vlaků se štěrkem, který je používán na opravu drážního tělesa. Psal o tom maďarský web věnující se dopravě Iho.hu.
„Vzhledem k minimálnímu provozu, který je na trati nyní, je její zanedbaný stav tolerován, ale pokud po ní bude jezdit více vlaků, bude nutné zasáhnout a modernizovat ji,“ uvádí Iho.hu. Prostá oprava drážního tělesa přitom nemusí stačit. Tato železniční trať má být v příštích letech využívána jako důležitá dopravní cesta pro přepravu materiálů na výstavbu jaderné elektrárny Paks II. Vzniknou zde dva bloky VVER-1200, které postaví ruská korporace pro atomovou energii Rosatom.
Výstavba potrvá několik let a přímo zaměstná tisíce stavebních a montážních pracovníků. Kromě elektrárny samotné vzniknou i rozsáhlé pomocné provozy a dočasné zázemí pro dělníky a sklady materiálu. To vše si vyžádá intenzivní dopravu stavebního materiálu po silnicích i železnici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Maďarsko , jaderná elektrárna , TZ , Paks , Roasatom
autor: Tisková zpráva
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…