Nová pravidelná železniční linka představuje konkurenceschopnou a ekologickou alternativu silniční dopravě. Vlaky budou z obou destinací vyjíždět až třikrát týdně, jejich cesta bude trvat 26 hodin.
„Přístav v Antverpách dosud není českými vývozci tolik využíván, je dobře, že nyní dostali novou alternativu pro námořní spojení, která je rychlá a dobře organizovaná. Přístav nyní navíc roste a rozšiřuje své služby,“ řekl náměstek ministra dopravy Kamil Rudolecký. Železniční spojení, na jehož provozu se podílí belgická společnost B Logistics s českým partnerem ČD Cargo, poskytne českým vývozcům novou možnost napojení na námořní dopravu v antverpském přístavu. Ten je velmi výhodnou destinací hlavně pro zámořské přepravy. Pro mnoho rejdařství jsou totiž Antverpy prvním i poslední přístavem v Evropě. Díky tomu se transportní čas pro zákazníky zkrátí např. v porovnání s přístavem Hamburg minimálně o 48 hodin. Přístav Antverpy přitom dosud není českými firmami příliš využíván.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva