Miroslav Zikmund na Prima ZOOM zabodoval

19.11.2014 18:40

První výhradně vlastní tvorba na Prima ZOOM, dokumentární seriál Miroslav Zikmund: Cesta stoletím, se stala nejúspěšnějším pořadem za posledních 18 měsíců.

Miroslav Zikmund na Prima ZOOM zabodoval
Foto: TV Prima
Popisek: Prima ZOOM

Souhrnně vidělo všechny premiéry a reprízy tří dílů na Prima ZOOM 793 000 diváků a celkový zásah seriálu dosáhl dokonce 1 043 000 diváků (reach 1+ alespoň 3 minuty v kuse).

Rekordního měsíčního podílu na sledovanosti 2,20 % dosáhlo v říjnu také nové premiérové nedělní pásmo „Život naostro“, které odstartovala právě minisérie Miroslav Zikmund: Cesta stoletím. Premiéru třetího dílu seriálu (19. října) sledovalo 169 000 diváků a ta se stala nejsledovanějším pořadem od 1. dubna 2013.
Miroslav Zikmund láká diváky i ve filmu. První koprodukční počin stanice Prima ZOOM, snímek Století Miroslava Zikmunda, se stal nejúspěšnějším letošním dokumentem v kinech. Za první dva měsíce ho vidělo v kinech přes 30 000 diváků a získal také vysoké ohodnocení na ČSFD – 88 %.

O oblibě stanice Prima ZOOM svědčí také vynikající výsledky na online. Webový portál www.prima-zoom.cz dosáhl v září 2014 rekordní návštěvnosti s 236 601 reálnými uživateli. A facebookový profil Prima ZOOM má v současnosti více než 167 tisíc fanoušků.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Stejné mzdy za stejnou práci v celé Evropě

Zajímalo by mě, jak toho chcete docílit? A kde by třeba podniky nebo zaměstnavatelé na dorovnání mezd měli brát peníze?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

22:03 Česká pošta: S poštovními emoji po Česku

V úterý 7. května uvede Česká pošta do prodeje výplatní samolepící písmenové poštovní známky Emoji. …