Mlékárna Hlinsko chce novou kampaní bořit mýty o mléce

12.09.2014 13:28

Mlékárna Hlinsko rozjíždí v těchto dnech podzimní reklamní kampaň. Televizní spot doplní reklama v tisku a na internetu. Mlékárna chce navíc formou interaktivního kvízu na webu zákazníky vzdělávat a uvádět na pravou míru mýty o mléce.

Mlékárna Hlinsko chce novou kampaní bořit mýty o mléce
Foto: URS Czech
Popisek: Kráva, ta je v tom nevinně.

„Hlavním tématem kampaně je sdělení, že vše co děláme, děláme s láskou a péčí, abychom zákazníkům dodávali to nejlepší mléko z vybraných českých chovů. Vyjadřujeme to sloganem Tatra S láskou k mléku,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová.

Hraný spot z kreativní dílny agentury McCann Prague, jehož natáčení se ujala společnost Bio Illusion a je pod ním podepsaný režisér a kameraman F. A. Brabec, poběží v televizi od 8. září. Diváci jej mohou vidět na TV Nova, Nova Cinema, Fanda, Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima ZOOM, Smíchov, Telka a TV Barrandov. Kampaň mlékárna podpoří také inzercí v tisku i on-linu.

Cílem podzimní kampaně bude také vzdělávat zákazníky a zároveň vyvracet některé nepravdy, které se o tepelně upraveném mléku tradují. Mlékárna si totiž v nedávné době nechala udělat průzkum mezi spotřebiteli a velká část respondentů v něm opakovala zažité mýty.

„Průzkum odhalil například to, že 74 % lidí se domnívá, že mléko obsahuje konzervanty a právě tady vzniká prostor pro vysvětlení, že konzervanty v mléce Tatra nenajdete,“ přiblížila výsledky Veronika Pácaltová.

Svoji kampaň proto mlékárna podpoří také na webu www.tatramleko.cz. „Připravili jsme kvíz o drobné ceny. Návštěvníci stránek, kteří se kvízu zúčastní, budou odpovídat na jednoduché otázky o mléce. U každé bude možnost zobrazit si doplňující text, který danou oblast vysvětlí,“ řekla Veronika Pácaltová.


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Neutíkáte od problému?

Na vyřešení důchodové reformy jste měli dost času, když jste byli ve vládě, a to i ještě před covidem. Nepřišli jste s ničím a teď o ní nechcete ani s koalicí jednat, ale jak chcete i do budoucna prosadit nějakou zásadní reformu, když už teď se zdají jednání ve slepé uličce? Já mám obavu, že se jako...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

19:02 Jihočeský kraj: Víza zavádět nebudeme, je to fáma

Zavedení vízové povinnosti pro vstup do jižních Čech je fáma. Tato spekulace se objevila v souvislos…