„Hlavním tématem kampaně je sdělení, že vše co děláme, děláme s láskou a péčí, abychom zákazníkům dodávali to nejlepší mléko z vybraných českých chovů. Vyjadřujeme to sloganem Tatra S láskou k mléku,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová.
Hraný spot z kreativní dílny agentury McCann Prague, jehož natáčení se ujala společnost Bio Illusion a je pod ním podepsaný režisér a kameraman F. A. Brabec, poběží v televizi od 8. září. Diváci jej mohou vidět na TV Nova, Nova Cinema, Fanda, Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima ZOOM, Smíchov, Telka a TV Barrandov. Kampaň mlékárna podpoří také inzercí v tisku i on-linu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…