Mlékárna Hlinsko chce novou kampaní bořit mýty o mléce

12.09.2014 13:28 | Zprávy

Mlékárna Hlinsko rozjíždí v těchto dnech podzimní reklamní kampaň. Televizní spot doplní reklama v tisku a na internetu. Mlékárna chce navíc formou interaktivního kvízu na webu zákazníky vzdělávat a uvádět na pravou míru mýty o mléce.

Mlékárna Hlinsko chce novou kampaní bořit mýty o mléce
Foto: URS Czech
Popisek: Kráva, ta je v tom nevinně.

„Hlavním tématem kampaně je sdělení, že vše co děláme, děláme s láskou a péčí, abychom zákazníkům dodávali to nejlepší mléko z vybraných českých chovů. Vyjadřujeme to sloganem Tatra S láskou k mléku,“ vysvětlila marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová.

Hraný spot z kreativní dílny agentury McCann Prague, jehož natáčení se ujala společnost Bio Illusion a je pod ním podepsaný režisér a kameraman F. A. Brabec, poběží v televizi od 8. září. Diváci jej mohou vidět na TV Nova, Nova Cinema, Fanda, Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima ZOOM, Smíchov, Telka a TV Barrandov. Kampaň mlékárna podpoří také inzercí v tisku i on-linu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

volby

Dost často mluvíte o tom, jak budou výsledky voleb zmanipulovány. Máte v plánu je napadnout u soudu? Na čem to bude záležet? A opravdu myslíte, že lidé, co budou volit v zahraničí, budou mít na výsledek voleb takový vliv? Podle mě se dost přeceňuje. Problém vidím jinde a vy ho taky zmiňujete, že lid...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

23. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

10:44 23. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 23.…