Během dvoudenního fam tripu se seznámili s tím, co může návštěvník v Moravskoslezském kraji zažít, vidět a také ochutnat. Zaujala je hornická minulost a industriální památky Ostravy v kontrastu s lidovou architekturou a přírodou.
„Zajímavým produktem by mohly být například pětidenní návštěvy pro segment 50+ zaměřené na pohyb v přírodě s ochutnávkou místních produktů,“ uvedla Monika Gruber z agentury Wolff-Ost Reisen. „Takové poznávací zájezdy by mohly být založené na kombinaci přesunů autobusem a lokálních pěších túr. Velký potenciál vidím v oblasti Jeseníků a Beskyd.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva