Na Facebooku se volí MISS Generali

14. 11. 2013 20:40

Nadace pojišťovny Generali spustila na Facebooku netradiční kampaň na podporu očkování dětí v rozvojových zemích. V rámci projektu „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“, organizovaného Českým výborem pro UNICEF, vyrobili zaměstnanci pojišťovny Generali vlastnoručně na 60 látkových panenek, jejichž fotografie byly umístěny do speciální facebookové aplikace.

Na Facebooku se volí MISS Generali
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

Veřejnost včetně zaměstnanců pojišťovny Generali má nyní možnost pomocí hlasování vybrat tu nejhezčí, která bude vydražena na 11. benefiční aukci panenek předních módních návrhářů a známých osobností pro Český výbor pro UNICEF, která se koná v úterý 26. listopadu od 19.00 hodin v Českém muzeu hudby na Praze 1 v Karmelitské ulici. Nadace pojišťovny Generali zároveň připíše 10 korun za každého, kdo bude prostřednictvím aplikace hlasovat, na konto Českého výboru pro UNICEF. Uzávěrka hlasování je 24. listopadu 2013.

„Každá panenka představuje skutečné dítě, které bude v rámci očkovací kampaně UNICEF v rozvojových zemích proočkováno proti šesti hlavním smrtelným dětským chorobám,“ upřesňuje Lana Dukic z Českého výboru pro UNICEF.

„Původně jsme uvažovali o tom, že MISS Generali zvolíme interně. Když se nám panenky začali scházet, svůj původní záměr jsme přehodnotili a přenechali volbu veřejnosti. Díky tomu došlo na pozadí obecně prospěšného projektu k propojení interní a externí komunikace včetně zapojení zaměstnanců,“ říká tiskový mluvčí pojišťovny Generali a člen správní rady Nadace pojišťovny Generali Jiří Cívka.

Facebooková aplikace běží paralelně na profilech Českého výboru pro UNICEF i pojišťovny Generali. Hlasy se sčítají dohromady. Vývoj aplikace a celou související kampaň na sociálních sítích zajišťuje zlínská agentura PRIA.

„Chtěli jsme, aby hlasování nebylo jen o dobrém pocitu, že člověk pomohl. Lidi by to mělo bavit. Panenky jsou všechny úžasné, jsou to osobnosti. Každá má svůj styl, své jméno a s hlasujícími dokonce mluví. Tak věříme, že se budou líbit,“ říká Tadeáš Novák z agentury PRIA.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Pojišťovna Generali

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

CzechTourism: Česko hlasuje za Safari pivovar

22:11 CzechTourism: Česko hlasuje za Safari pivovar

Safari Pivovar ve Dvoře Králové se stal absolutním vítězem sedmého ročníku soutěže agentury CzechTou…