Na Facebooku se volí MISS Generali

14.11.2013 20:40

Nadace pojišťovny Generali spustila na Facebooku netradiční kampaň na podporu očkování dětí v rozvojových zemích. V rámci projektu „Adoptuj panenku, zachráníš dítě“, organizovaného Českým výborem pro UNICEF, vyrobili zaměstnanci pojišťovny Generali vlastnoručně na 60 látkových panenek, jejichž fotografie byly umístěny do speciální facebookové aplikace.

Na Facebooku se volí MISS Generali
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

Veřejnost včetně zaměstnanců pojišťovny Generali má nyní možnost pomocí hlasování vybrat tu nejhezčí, která bude vydražena na 11. benefiční aukci panenek předních módních návrhářů a známých osobností pro Český výbor pro UNICEF, která se koná v úterý 26. listopadu od 19.00 hodin v Českém muzeu hudby na Praze 1 v Karmelitské ulici. Nadace pojišťovny Generali zároveň připíše 10 korun za každého, kdo bude prostřednictvím aplikace hlasovat, na konto Českého výboru pro UNICEF. Uzávěrka hlasování je 24. listopadu 2013.

„Každá panenka představuje skutečné dítě, které bude v rámci očkovací kampaně UNICEF v rozvojových zemích proočkováno proti šesti hlavním smrtelným dětským chorobám,“ upřesňuje Lana Dukic z Českého výboru pro UNICEF.

„Původně jsme uvažovali o tom, že MISS Generali zvolíme interně. Když se nám panenky začali scházet, svůj původní záměr jsme přehodnotili a přenechali volbu veřejnosti. Díky tomu došlo na pozadí obecně prospěšného projektu k propojení interní a externí komunikace včetně zapojení zaměstnanců,“ říká tiskový mluvčí pojišťovny Generali a člen správní rady Nadace pojišťovny Generali Jiří Cívka.

Facebooková aplikace běží paralelně na profilech Českého výboru pro UNICEF i pojišťovny Generali. Hlasy se sčítají dohromady. Vývoj aplikace a celou související kampaň na sociálních sítích zajišťuje zlínská agentura PRIA.

„Chtěli jsme, aby hlasování nebylo jen o dobrém pocitu, že člověk pomohl. Lidi by to mělo bavit. Panenky jsou všechny úžasné, jsou to osobnosti. Každá má svůj styl, své jméno a s hlasujícími dokonce mluví. Tak věříme, že se budou líbit,“ říká Tadeáš Novák z agentury PRIA.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Pojišťovna Generali

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…