Se startovním číslem 2 se představí Jaromír Tarabus s navigátorem Danielem Trunkátem ve voze Ford Fiesta R5. Jsou pravidelnými účastníky evropského šampionátu. Letos střídají na českých tratích Škodu Fabia S2000 s atmosférickým motorem a naprosto odlišným Ford Fiesta R5 s turbo motorem, který v lednu absolvoval i Rally Monte Carlo za volantem s Ondřejem Bisahou. Tarabus s Trunkátem skončili předloni absolutně pátí v konečném hodnocení Mistrovství Evropy. V letech 2010, 2012 a 2013 pak třetí v konečném hodnocení mezinárodního Mistrovství České Republiky.
Vůz Škoda Fabia WRC s číslem 3, jehož koně pod kapotou bude krotit Karel Trněný se spolujezdcem Christianem Doerrem, má za sebou přes 100 startů na soutěžích po celé Evropě. Za jeho volantem se vystřídali třeba i Tomáš Enge, Peggen Andersson nebo rallyová legenda Juha Kankkunen. Trněný se může pochlubit titulem vicemistra z mezinárodního Mistrovství ČR z roku 2003 či vítězstvím v domácím seriálu sprintrally o čtyři roky později.
Startovní číslo 5 patří vozu Mitsubishi Lancer EVO IX s posádkou Lumír Firla – Zdeněk Jůrka. Firla je rallyovým, ale i okruhovým jezdcem. Mnohokrát závodil na mosteckém autodromu za volantem vozu Škoda Octavia Cup nebo BMW M3. Rally se aktivně věnuje od roku 2006, startuje převážně s produkčními vozy s pohonem všech kol. Je vicemistrem MČR Sprintrally z roku 2012.
Fanoušci ocení i pohled na elegantní Porsche 997 GT3 s číslem 9, které patří posádce Radoslav Nešpor – Martin Neoral. Soutěže Radoslav jezdí už od roku 1997, začínal na voze Renault Clio Williams. Nešporovi se svým Porsche nevynechali jediný ročník The Most Rally. V roce 2015 i loni rodinu reprezentoval syn David Nešpor, napodruhé se mu podařilo dojet na druhém místě absolutně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva