Neustále cítím v očích zápach krve
Juan Belmonte
Dějiny divadla III
Angélica Liddell / Atra Bilis Teatro (ES)
„Angélica Liddell nedělá divadlo, Angélica Liddell je divadlo.“
Se svojí nejnovější inscenací, která měla premiéru na loňském festivalu v Avignonu, do Prahy přijíždí jedna z nejvýraznějších osobností současné evropské scény, Angélica Liddell. Excentrická performerka, režisérka a autorka se ve svých inscenacích vždy zabývá autobiografickými tématy, pro která hledá metaforický rámec. Tentokrát spojuje příběh „božského toreadora“ Juana Belmonta a hudbu Richarda Wagnera, aby se vydala po stopách vlastního divadelního jazyka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva