Společnost Tarifomat, která aktuálně srovnává na 127 poskytovatelů telekomunikačních služeb a energií, dosahuje průměrný měsíční nárůst objednávek až 16 %. V souvislosti s výběrem nového tarifu tak již proběhlo za poslední 2 roky bezmála 654 tisíc telefonických konzultací v celkové délce 1 680 235 minut a bylo provedeno více než 7 milionů kalkulací. „Největší rodina, která v uplynulých 2 letech využila našeho srovnávače, měla celkem 11 členů. Naším primárním cílem je vycházet Čechům vstříc a pomáhat jim nalézat pro ně optimální nabídky na volání, SMS či třeba data, takže nás fakt, že můžeme pomoci ušetřit finance v řádu tisícikorun měsíčně takto velké rodině, samozřejmě velmi potěšil," potvrdil Pavel Černoch ze společnosti Tarifomat s tím, že v historii s Tarifomatem uspořilo už na 121 678 zákazníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva