Neuromarketing pomohl doladit nový spot a vizuály propagující české hory

08.07.2015 20:00 | Zprávy

Plánovaný TV spot agentury CzechTourism zaměřený na propagaci českých hor dopadl při neuromarketingovém šetření velmi dobře.

Neuromarketing pomohl doladit nový spot a vizuály propagující české hory
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Dokáže upoutat pozornost, je originální a spolu s tiskovou reklamou vytváří ucelený koncept pro propagaci zimní dovolené v České republice. Zároveň pre-test odhalil některé slabiny, které se ještě před finalizací a zahájením kampaně v září 2015 mohou odstranit.

V červnu tohoto roku provedla pro agenturu CzechTourism společnost Ipsos kvalitativní šetření zaměřené na hodnocení plánovaného zimního TV spotu a tiskových reklam.

„Kampaně i jednotlivé dílčí spoty musí být především efektivní. Nelze utrácet veřejné finanční prostředky bez jasné a měřitelné návratnosti. Neuromarketingový pre-test je jednou z možných metod, jak docílit požadovaných výsledků,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Plakát

Přečetl jsem si váš názor na pana Okamuru, kde ho odsuzujete za ten, tzv kontroverzní plakát. Povězte mi, jak se vaše odsudky pana Okamury snášejí s desítkami brutálních vražd, pachaných přistěhovalci? Co říkáte na zavraždění ubodáním dvouletého dítěte a muže, který ho chránil? Opravdu se vám ten pl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Umělou inteligenci používá třetina populace

7:33 ČSÚ: Umělou inteligenci používá třetina populace

V roce 2025 používalo internet každý den více než 80 % obyvatel Česka starších 16 let. Nejčastěji si…