Nominujte významnou osobnost Jihočeského kraje na cenu hejtmana!

22.06.2015 16:47

Již potřetí se letos uskuteční vyhlášení cen hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly, Zlatá šupina. Stane se tak u příležitostí státního svátku v říjnu tohoto roku. Pokud znáte, nebo víte o osobě, která by si zasloužila ocenění za mimořádné činy a celoživotní práci, případně znáte někoho, kdo se zasloužil o rozvoj či dobré jméno Jihočeského kraje v nejrůznějších oblastech, neváhejte ho navrhnout! Nominace zasílejte na emailovou adresu cenahejtmana@kraj-jihocesky.cz. Nominace musí obsahovat stručný životopis nominovaného a důvod, proč by měla dotyčná osoba cenu získat. Uzávěrka je k poslednímu srpnu tohoto roku.

Nominujte významnou osobnost Jihočeského kraje na cenu hejtmana!
Foto: kr-jihocesky.cz
Popisek: Jihočeský kraj

V jízdárně zámku Hluboká nad Vltavou minulý rok ocenění z rukou hejtmana převzal lékař a profesor Miloš Velemínský, spisovatelka Markéta Zinnerová, filmový architekt Jindřich Goetz, čestný předseda SK Dynamo Zdeněk Čadek, trojnásobný vítěz Stanley Cupu Jaroslav Pouzar, akademik Zdeněk Žemlička, nebo dáma, která světově proslula výrobou marmelád Blanka Milfaitová.

Cena hejtmana má podobu Zlaté šupiny, a to proto, že šupina nejen, že přináší štěstí, ale symbolizuje i rybářství, kterým je Jihočeský kraj proslulý.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: PV

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ASZ ČR: Miliardy, vynaložené na propagaci značky Klasa, se míjí účinkem

9:51 ASZ ČR: Miliardy, vynaložené na propagaci značky Klasa, se míjí účinkem

Téměř dvě miliardy korun vydaných na propagaci kvalitních českých potravin, které mnohdy nejsou ani …