Smyslem hry je na mapě co nejpřesněji určit polohu známých míst, na která odkazují postupně se zobrazující fotografie. Odchylky od skutečné polohy se odečítají z celkových 40 tisíc kilometrů, které má každý hráč na začátku hry k dispozici. Za různé aktivity, například za denní přístup či sdílení aplikace, je možné kilometry naopak přičítat. Hra končí, když se hráč dostane na svém kilometrovém účtu na nulu. Cílem je dojít ve hře co nejdále a určit polohu co nejvíce míst. Na výherce čekají zajímavé ceny v podobě pobytu v luxusním hotelu, GPS navigace, batohu, či 50% slevy na cestovní pojištění.
„Aplikace má oslovit všechny cestovatele, zejména ty, kteří vyrážejí především za poznáním. Nabízí možnost porovnat zábavnou formou cestovatelské znalosti se svými přáteli,“ říká Jan Podzimek ze zlínské interaktivní agentury PRIA, která aplikaci navrhla a vyvinula. PRIA začátkem srpna také převzala kompletní správu facebookového účtu pojišťovny Generali.
Soutěž bude v rámci aplikace probíhat do 30. září letošního roku. Následně budou vyhlášeni a oceněni výherci. Cestovatelská hra bude na stránkách sociální sítě Facebook v provozu i po té.
„V druhé fázi, po skončení soutěže, chystáme pro fanoušky pojišťovny Generali další lahůdku. Verzi této hry pro více hráčů, takzvaný multiplayer. Mezi podobnými aplikacemi půjde o unikát,“ dodává Jan Podzimek.
„Generali vnímá Facebook především jako nástroj, který lidé využívají k zábavě a komunikaci. Z tohoto důvodu jsme společně s agenturou PRIA spustili aplikaci, která uživatelům umožní hravou formou otestovat, jak jsou na tom se znalostmi geografie. Protože hra cílí především na aktivní cestovatele, zakomponovali jsme do ní také edukativní prvky na téma cestovního pojištění,“ uzavírá manažer online marketingu pojišťovny Generali Michal Ročeň.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali