„Klíčový rozdíl oproti systému aktivního obchodování je ve způsobu, jakým klienti platí poplatky. Dříve museli zaplatit každý jednotlivý obchod, zatímco dnes uhradí paušál a mohou obchodovat podle libosti,“ říká hlavní analytik společnosti Cyrrus Marek Hatlapatka. „Jednou z hlavních výhod pro klienta je možnost využít kombinace individuálního přístupu jako u aktivního obchodování a služeb investičního stratéga, které se podobají službám portfolio manažera, jak je známe z prostředí fondů.“
Základem úspěšného zhodnocení jsou čtyři investiční strategie, které jsou rozdělené podle stupně rizikovosti (viz graf 1). Nejvíce klientů, plných sedmdesát procent, se přitom rozhoduje pro růstovou strategii. Ta nepovoluje obchody na páku, nebo marži. Dalších patnáct procent klientů se soustředí na konzervativnější strategie zaměřené na dluhopisy, garantované produkty, nebo dividendové akcie. Pouhých patnáct procent majetku klientů se nachází ve spekulativních obchodech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva