Hlavní pozornost je věnována návštěvníkovi stránek. Web se lépe a rychleji načítá, což znamená snadnou přístupnost jak pro návštěvníky, tak pro vyhledávače.
Pro lepší orientaci jsou v záhlaví nadále umístěny odkazy na často vyhledávané a hojně navštěvované podstránky: kalkulačky, internetové bankovnictví mojeLiška a sekce „Kde nás najdete“ s odkazy na seznam finančních poradců ČMSS a poradenských míst.
Základní produktovou nabídku nalezne návštěvník v červeném horizontálním, pevně fixovaném menu. Tím je zaručeno, že při pohybu po stránce zůstává nabídka v horní části prohlížeče, čímž je umožněno snadné přecházení do jiných menu.
Nepřehlédnutelné jsou na stránce dva boxy, které odkazují na klíčové produkty, které ČMSS nabízí. Jedná se o stavební spoření a úvěry na bydlení. Návštěvník stránek tak jednoduše najde to hlavní, kvůli čemu na stránky přišel.
Produktové texty, které se zobrazí po rozkliknutí jakékoli záložky, nabízejí návštěvníkům základní informace o daném produktu či službě. Každá ze stránek přitom umožňuje návštěvníkovi zanechat společně s kontaktními údaji i dotaz, který ho zajímá. Tlačítka v horní části stránky a formulář ve spodní části doplňuje box „ZAVOLÁME VÁM ZPĚT“, který může návštěvník kdykoli využít, pokud potřebuje detailnější informace.
Grafická úprava www.cmss.cz odráží též změny korporátní identity: to znamená nové logo, barvy, druh písma a další grafické prvky.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva