Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA

04.08.2014 17:04

Stefan Büscher (46) převezme od 1. října 2014 vedení marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA vystřídá Thomase Owsianského (47), který je jako výkonný ředitel odpovědný za marketing a prodej značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen.

Pan Büscher má dlouholeté mezinárodní zkušenosti z vedoucích funkcí v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu. V současné době je ředitelem pro produkt a marketing společnosti Bentley Motors, kde zodpovídá za celosvětové marketingové aktivity značky Bentley. Předtím Stefan Büscher zastával 16 let různé vedoucí funkce v oblasti marketingu a prodeje značky Porsche.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Tomáš Czernin byl položen dotaz

Válka na Ukrajině

Pane senátore, opravdu věříte tomu, že má Ukrajina šanci Rusko porazit, a že ji USA a ostatní budou podporovat do nekonečna? Nechápejte mě špatně, přeji si, aby Ukrajina Rusko porazila, ale myslím, že je to dost nereálná vize. A co mě ještě na vašem komentáři zarazilo je, že v něm vůbec nepíšete o m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jindřišská zůstává majetkem České pošty, zájemce nenašla

11:27 Jindřišská zůstává majetkem České pošty, zájemce nenašla

V úterý 14. května byl termín pro registraci zájemců o koupi areálu na rohu pražských ulic Jindřišsk…