Česká spořitelna je vůči OZP nejvstřícnější
Česká spořitelna se umístila v historicky prvním hodnocení OVB Vstřícná banka - Handicap Friendly na prvním místě a získala suverénně nejvyšší hodnocení 85 procent. Na první místo tak banku vyneslo 287 osob se zdravotním postižením, které využili možnosti ohodnotit tuzemské banky z hlediska jejich vstřícnosti ke skupině občanů se zdravotním postižením.
Česká spořitelna se umístila jako nejlepší ve většině hypotetických kategoriích hodnocení, tedy v přístupnosti a dostupnosti svých poboček a bankomatů (bezbariérové přístupy, dostupnost poboček, jejich dohledatelnost apod.), dále v rozsahu produktů přizpůsobených osobám se zdravotním postižením, ve vybavenosti poboček pro potřeby OZP, nebo v úpravě a uživatelskému komfortu obslužnosti internetových stránek a internetového bankovnictví.
Své hodnocení odůvodňuje Karel Hřivna, s pohybovým onemocněním takto. "Ještě se mi nestalo, že bych se nemohl sám, svými silami do pobočky banky dostat. Vždy jsem snadno našel možnost, jak banku navštívit. Vždy přitom dostane přednost a nemusím čekat ve frontě. S úctou vůči nízkonákladovým bankám, které jsou možná levnější, ale nejsou pro nás vhodné, konstatuji, že lidé jako já potřebují osobní vyřízení a osobní kontakt s lidmi, kteří zpravují jejich finance a to Česká spořitelna a její zaměstnanci plně splňují a za to jim díky."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva