OZP mění podobu

20.04.2014 10:50 | Zprávy

Oborová zdravotní pojišťovna sáhla ke změně korporátního designu. Od 15. dubna začíná užívat nové logo v nových barvách, postupně dochází ke změně webové prezentace a online aplikací v portálu VITAKARTA ONLINE.

OZP mění podobu
Foto: OZP
Popisek: Logo Oborové zdravotní pojišťovny

V úterý 15. dubna také startuje reklamní kampaň OZP, která pod heslem „Pečujeme o Vás každou vteřinu“ představuje nejen novou image pojišťovny, ale zdůrazňuje online koncept první české elektronické zdravotní pojišťovny a upozorňuje také na další nadstandardní služby, jako je třeba nonstop medicínská asistence.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Lidé mají právo žít offline

Souhlasím s tím, co píšete a je dobře, že máte podporu offline v programu, ale digitalizace je v mnohém také dobrá a tento stát je pořád pozadu. Být online máte v programu taky? A jak se třeba díváte na možnost volit online?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká televize čeká na verdikt Nejvyššího soudu

16:08 Česká televize čeká na verdikt Nejvyššího soudu

Odpovědně a uvážlivě. Tak přistupuje ČT k odpovědnosti za případnou škodu, způsobenou odvoláním Dozo…