OZP mění podobu

20.04.2014 10:50 | Zprávy

Oborová zdravotní pojišťovna sáhla ke změně korporátního designu. Od 15. dubna začíná užívat nové logo v nových barvách, postupně dochází ke změně webové prezentace a online aplikací v portálu VITAKARTA ONLINE.

OZP mění podobu
Foto: OZP
Popisek: Logo Oborové zdravotní pojišťovny

V úterý 15. dubna také startuje reklamní kampaň OZP, která pod heslem „Pečujeme o Vás každou vteřinu“ představuje nejen novou image pojišťovny, ale zdůrazňuje online koncept první české elektronické zdravotní pojišťovny a upozorňuje také na další nadstandardní služby, jako je třeba nonstop medicínská asistence.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

EU

Kritizujete EU neustále, oprávněně, ale proč jste slevili z vašeho požadavku na referendum o vystoupení? Nebo bude? A můžete jinak, když budete ve vládě zabránit tomu, aby nám EU zdražovala život?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

7:23 Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

Uplynulých dvanáct měsíců se neslo ve znamení rozvoje i udržení spolehlivosti provozu české železnic…