OZP mění podobu

20.04.2014 10:50

Oborová zdravotní pojišťovna sáhla ke změně korporátního designu. Od 15. dubna začíná užívat nové logo v nových barvách, postupně dochází ke změně webové prezentace a online aplikací v portálu VITAKARTA ONLINE.

OZP mění podobu
Foto: OZP
Popisek: Logo Oborové zdravotní pojišťovny

V úterý 15. dubna také startuje reklamní kampaň OZP, která pod heslem „Pečujeme o Vás každou vteřinu“ představuje nejen novou image pojišťovny, ale zdůrazňuje online koncept první české elektronické zdravotní pojišťovny a upozorňuje také na další nadstandardní služby, jako je třeba nonstop medicínská asistence.

Autorem grafických změn OZP je studio MIMATIK, grafiku webové prezentace navrhla společnost 4ELEMENTS GROUP a kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury MÉDEA, která také zajišťuje nákupní a produkční část kampaně.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Výkupné

Kolik by se mělo platit za jednoho nepřijatého migranta a komu? Kdo bude rozhodovat a kontrolovat komu a na co byly peníze přiděleny? A není tak trochu jak obchodovat s býlím masem?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Střechu s rakovinotvorným azbestem u nás mají tisíce rodinných domů

16:05 Ombudsman: Střechu s rakovinotvorným azbestem u nás mají tisíce rodinných domů

Kdysi oblíbený nehořlavý materiál se změnil ve strašáka majitelů tisícovek stárnoucích domů ze 70. a…